Rama New Lifestyle Szkło akrylowe Czarny 33x56 cm
Szerokość ramki: 9,8 mm / Głębokość ramki: 16,5 mm
Ponad 12 000 ramek – poprowadzimy Cię krok po kroku do właściwego wyboru
Uruchom wyszukiwarkę ramek »Nasze ramy w rozmiarze 33x56 cm, idealnie nadają się do plakatów. Możesz wybierać spośród wielu różnych opcji, aby zdecydować, czy potrzebujesz jednej, czy więcej ramek, oraz czy chcesz łączyć ze sobą różne warianty. Sprawdź nasze propozycje poniżej, aby wybrać ramę, która stanie się oprawą Twojego plakatu.
Nasze ramy mogą być używane w formacie poziomym, więc pasują również do motywów o wymiarach 56x33 cm.
Szerokość ramki: 9,8 mm / Głębokość ramki: 16,5 mm
Szerokość ramki: 13 mm / Głębokość ramki: 11,5 mm
Szerokość ramki: 13 mm / Głębokość ramki: 11,5 mm
Szerokość ramki: 13 mm / Głębokość ramki: 11,5 mm
Szerokość ramki: 13 mm / Głębokość ramki: 11,5 mm
Szerokość ramki: 25 mm / Głębokość ramki: 12 mm
Szerokość ramki: 13 mm / Głębokość ramki: 11,5 mm
Szerokość ramki: 25 mm / Głębokość ramki: 12 mm
Szerokość ramki: 13 mm / Głębokość ramki: 11,5 mm
Tą ramkę możesz używać do różnych motywów, które pasują do ramki o rozmiarze 33x56 cm, jednak przede wszystkim jest ona idealna jako ramka na afisze. Ponieważ jest to ramka, którą sprzedajemy, możesz, jak zawsze, być pewny, że wszystko jest perfekcyjne! Jest zarówno ładna, jak i inteligentna, więc z pewnością się przyda!
Może myślałeś, że to tylko ramka, która działa, gdy sprzedajesz gazety? Wtedy się mylisz! Oto jest sposób, że ten rozmiar ramki jest również dobry na inne motywy, które można mieć w domu.
Wiecie, że zazwyczaj zachęcamy was do myślenia nieco poza schematami przy aranżacji wnętrz i tak jest i teraz. Oczywiście, można mieć afisze w domu na ścianie! Z inteligentną i dobrą ramką na afisz od nas będzie to zarówno praktyczne, jak i ładne do oglądania, więc wystarczy poprosić sprzedawców gazet o te afisze, które ci się podobają!
Istnieje mnóstwo zabawnych afiszy do wyboru, to jest pewne! Jest też tak, że może być zabawnie mieć ramkę na afisz, gdzie na przykład skoncentrujesz się na drużynie, która wygrała ligę Allsvenskan (jeśli to drużyna, której kibicujesz, to znaczy)!