Klient biznesowy
Zamierzasz dokonać zakupu dla swojej firmy? Posiadamy długoletnie doświadczenie w sprzedaży różnego rodzaju przedsiębiorstwom oraz instytucjom i chętnie pomagamy w spełnieniu Waszych wizji dotyczących biura, sali konferencyjnej, sklepu, hotelu lub innych przestrzeni, gdzie ważne jest stworzenie przyjaznego i profesjonalnego środowiska.
Posiadając w ofercie ponad 7000 ram, mamy coś dla każdego wnętrza i każdego stylu. Jako eksperci w dziedzinie ram posiadamy również własną pracownię, w której możemy wykonywać ramy, passe-partout i lustra na wymiar – w zupełności zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. W ten sposób możemy zagwarantować, że jako klient zawsze znajdziesz to, czego szukasz.
Oprócz szerokiej gamy ram oferujemy także passe-partout w różnych odcieniach, piękne wydruki, klasyczne i tradycyjne lustra oraz personalizowane albumy na zdjęcia.
Jak dokonać zakupu jako klient biznesowy w BGASTORE.PL?
Jak miło, że chcesz robić zakupy w BGA! Aby dokonać zakupu jako klient biznesowy w BGA, nie potrzebujesz konta firmowego, wystarczy postępować zgodnie z poniższymi krokami, aby łatwo złożyć zamówienie.
Jak dokonać zakupu jako klient biznesowy w BGASTORE.PL:
- Rozpocznij od dodania produktów, które chcesz zamówić, do koszyka.
- Następnie kliknij ikonę koszyka, którą znajdziesz w prawym górnym rogu strony. Tutaj wyświetlane są wszystkie produkty, które dodałeś do koszyka.
- Jeśli opcja klienta biznesowego nie jest jeszcze aktywowana na samej górze w Kasie, kliknij przycisk“Klient Biznesowy”.
- Wypełnij wszystkie dane dotyczące firmy.
- Wybierz metodę dostawy. Opcje dostawy mogą różnić się w zależności od adresu i zamawianych produktów.
- Po wybraniu sposobu dostawy, wybierz metodę płatności, którą chcesz zapłacić.
- Po wypełnieniu i sprawdzeniu koszyka kliknij przycisk “KUP TERAZ” aby sfinalizować zamówienie.
- Zaraz po dokonaniu zakupu otrzymasz potwierdzenie zamówienia drogą mailową. Dowód zakupu z wyszczególnionym podatkiem VAT oraz dodatkowymi informacjami dotyczącymi dostawy zostanie wysłany, gdy Twoje zamówienie opuści nasze magazyny.
Jeśli potrzebujesz pomocy przy składaniu zamówienia, serdecznie zapraszamy do kontaktu.
Zapytanie o ofertę i zamawianie większej ilości produktów
Jeśli planujesz większe zakupy, możesz skontaktować się z nami, aby otrzymać ofertę. Jeśli zamówienie dotyczy większej ilości produktów niż te, które mamy na stanie, możemy również pomóc Ci w złożeniu zamówienia na wybraną przez Ciebie liczbę produktów. Czas dostawy produktów, których nie posiadamy na magazynie jest zazwyczaj o około 1 tydzień dłuższy niż zwykle.
Skontaktuj się z nami pod adresem foretag@bga.se a pomożemy Tobie i Twojej firmie. Podaj, jakie produkty obejmuje Twoje zamówienie oraz do kiedy musisz mieć je dostarczone.
Metody płatności dla firm
Dla firmy lub instytucji istnieje możliwość wyboru spośród kilku różnych metod płatności, takich jak:
Płatność kartą (Visa/Mastercard)
Faktura dla firm
EDI / E-faktura
Paypal
Płatność i odbiór paczki w jednym z naszych 9 sklepów w całej Szwecji.
Wysyłka i dostawa dla firm
Naszym celem jest, aby wszystkie zamówienia złożone do godziny 12:00 w dni powszednie zostały wysłane tego samego dnia, jeśli produkty są dostępne na magazynie. W przypadku dużego obciążenia mogą jednak wystąpić pewne opóźnienia. Dla zamówień złożonych przed godziną 14:00 oferujemy również opcję ekspresowej obsługi, która gwarantuje wysłanie Twojego zamówienia jeszcze tego samego dnia. Ekspresowa obsługa kosztuje dodatkowo 29 zł
Paczka biznesowa Schenker 38,95 zł
W ramach paczki biznesowej Schenker zamówienie dostarczane jest pod wskazany adres firmowy w dni robocze w godzinach 07:00 - 17:00. Cena nie obejmuje wniesienia przesyłki
Jeżeli na miejscu nikogo nie ma i przesyłka nie zostanie odebrana, wraca ona do terminala Schenkera i podjęta zostaje nowa próba doręczenia. Odbiorca będzie obciążony opłatą za przechowywanie przesyłki w magazynie do czasu jej dostarczenia. Przesyłka zostaje do nas zwrócona po 15 dniach.
Inne metody wysyłki
Możesz również wybrać dostawę paczki do punktu odbioru lub paczkomatu, jeśli jest to możliwe w zależności od kodu pocztowego i zamówionych produktów.
Skontaktuj się z nami
Możesz skontaktować się z nami poprzez czat lub e-mail.
Aby uzyskać najszybszą odpowiedź - Czat
Skontaktuj się z nami za pomocą czatu na żywo, gdzie zawsze możemy ci natychmiast pomóc.
Aby skontaktować się z nami za pośrednictwem czatu, kliknij zielone pole czatu w prawym dolnym rogu.
E-mail
Wyślij do nas e-mail na adres info@bgastore.pl. Odpowiemy na Twoją wiadomość tak szybko, jak to możliwe.